FRÅGOR & SVAR

Kundnöjdhet


Vårt mål är att våra hyresgäster ska vara mycket nöjda, både med sitt boende och med oss som hyresvärd. Det är därför viktigt för oss att få veta vad du som hyresgäst tycker!

Kundenkät från Origo Group

Som hyresgäst hos oss får du en kundenkät hemskickad till dig varje år. Där finns bland annat frågor om bostaden, fastighetsskötseln, tvättstugan, säkerhet och trygghet. Enkäten är helt anonym men du kan välja att skriva dina kontaktuppgifter för att eventuellt kunna få svar. Du har också möjlighet att svara på olika språk, följ anvisningarna  på enkäten. 

Kundenkäten skickas inte ut vid ett och samma tillfälle, utan sprids över året, vilket innebär att du och dina grannar inte får enkäten samtidigt. Om du har din mejladress registrerad hos oss så kommer enkäten till din mejl, i annat fall kommer den per post.


Med hjälp av svaren från enkäten ser vi trender och kan följa upp resultat av de åtgärder och förbättringar vi gör. Enkäten ger oss också tips och idéer på hur vi kan bli ännu bättre och vad vi ska satsa på i framtiden. 

Företaget som genomför kundenkäten åt oss heter Origo Group – håll utkik i mejlkorgen och tack för ditt svar!

 

KOMMENTARER FRÅN HYRESGÄSTER:


"Personalen på Marks Bostad har alltid öppet öra när man har ett problem."

"Är nöjd med boendet!"

"Städningen i tvättstugan behöver bli bättre. Koppla till rätt person i växeln!"


/Tack för feedbacken det är vi jätteglada för! Kommentarerna är ett kvitto på att vi är bra på många sätt, men det ger oss också indikationer på vad vi kan bli ännu bättre på.